04 May 2009

ExAM TiBa LaGi

Masa yg ditunggu telah tiba...peperangan diatas kertas akan tercetus..tapi boleh ke aku menghadapinya dgn otak yg kosong?? ishh..xley beb.. jd aku aku kne bersedia lebih awal..xkan nak duduk sni(Mesir) lame2? x sanggup beb.. lagipon ape hasil aku study sni? harapan ibu bapa aku cmne? xkan aku nk menghampakan diorang.. dah byk diowg berkorban utk aku.. Tapi bile diciterkan pasal study, aduyaiiii.. mmg susahlah aku nk buka buku or kitab.. bile dah buka je x sampai 15 mnit.. mulelah tubuhku meronta2 utk stop.. mane x, nampak je tulisan arab terus laen mcm. pkajadah sume ni?? hehehe.. tapi mmg byk la dugaan nk study.. lg2 bile de computer. Huhhh.. xphm aku..huhu.. lagilah bile pas exam nih balik Malaysia,mmg otak asyik memikir je pe nk wt nnti kat sane. So skang aku kene yakin yg aku boleh!! aku akan tunjukkan kpd sume yg aku pon boleh lulus dlm exam tahun nih.. (cehh.. yo2 O jer..) hehehe.. Oppss.. lupe lak. Dikesempatan nih aku nak ucapkan minx maap la yek klo de salah silap kt kowg.. Juga kpd doctor2 kuliah yg n'sem, minx maap ler klo space utk aku kt kuliah asyik kosong jer.. Doakan kejayaan aku k?? Semoga kita sama2 najah dalam imtihan kali nih..zzzzzZzZzz

No comments:

Post a Comment