16 March 2009

BuNkFaCe - SiTuaSi

Kali ni aku nak tunjukkan korang video band indie Malaysia kita sendiri iaitu Bunkface.. Band ni antara band2 indie yg aku minat. 1st lagu yg mengenalkan aku dgn diowg iaitu Silly Lily. Time tu aku ingatkan band ni band luar negara tapi tekaan aku salah.Rupanya ada gak band Malaysia yg setanding dgn band negara luar.I'm proud with you!!..hahaha



Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh…

Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku


*Support our local indie band

No comments:

Post a Comment